Általános szerződési feltételek
Kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Az áruházban történő vásárlás egyúttal az Általános Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzítettek alapján, Magyar nyelven kerül megkötésre a szerződés, mely nem minősül írásban megkötöttnek, nem kerül iktatásra, utólag nem elérhető, továbbá nem utal magatartási kódexre. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A webáruház üzemeltetését, technikai karbantartását a megrendelések visszaigazolását, számlázását, csomagolását, átadását a futásszolgálat részére az 1999 óta működő Gumicentrum és Szerviz Bt. végzi.
Az Eladó
Cégnév: Gumicentrum és Szerviz Bt.
Székhely: 4033 Debrecen Veres Péter u. 62.
Adószám: 20266006-2-09
Cégjegyzék szám: 09-06-008279
Közösségi adószám: 20266006
Működési engedély száma: 325/1999
Elektronikus elérhetőség: info"kukac"gumiabroncs-aruhaz.hu ahol a "kukac" a @ jelet szimbolizálja
Telefon: 06 52 415 297, 06 52 533 013, 06 30 9039 755
Fax: 06 52 533 013
Megvásárolható termékek köre
Házhoz szállítás díjszabása
A házhoz szállítás díja a megrendelt áru mennyiségétől független.
Figyelem! A házhoz szállítás jelenleg csak Magyarország területére lehetséges!
A házhoz szállítási díjszabásunk minden termékünknél egyedileg kerül megállapításra, ezért az aktuális termékre vonatkozó szállítási díj minden termékünk adatlapján megtalálható a "Szállítási díjak" menüpont alatt.Megrendelés, rendelések feldolgozása
A vásárláshoz nem szükséges a regisztráció.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon: Hétfő-Péntek 8:00-16:00-óráig, Szombaton 8:00-13:00-óráig történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben vagy telefonon visszaigazolja megrendelését (nem azonos a megrendelés leadásakor kapott elektronikus levéllel) illetve azt, hogy mikor került átadásra a megrendelt termék a futárszolgálat részére.
A visszaigazolás a megrendelés beérkezését követő 1-2 munkanapon belül történik.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Megrendelés leadásának menete
A megrendelés leadását követően összefoglaló emailt kap megrendeléséről.
Ügyfélszolgálatunk megrendelését email-ben, vagy telefonon minden esetben visszaigazolja, ez nem azonos az összefoglaló email-el.
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. Hibás emailcím megadása esetén a rendeléshez kapcsolódó email-eket nem kaja meg, ebben az estben keresse ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben továbbra is hibát észlel a megrendelés folyamán, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy keressen meg minket elérhetőségeink egyikén.
Garancia
Az eladó az által eladott termékre a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. A rendelet letölthető itt vagy a következő webcímen (http://autogumi-aruhaz.hu/letoltes/49-2003_rendelet.pdf)
Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Az esetleges sérülést csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a csomag átvételekor a sérülésről jegyzőkönyv készült. Amennyiben a csomagolás sérült és erről nem készült jegyzőkönyv, úgy az ebből eredő kár a vevőt terheli. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
Az eladó által eladott termékekre 12 hónap garanciát vállal. Az ettől eltérő garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, illetve a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. A jótállási idő kezdete a számla dátuma és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 4033, Debrecen Veres Péter u. 62. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Személy, kisteherautó és terepjáró gumiabroncsok, valamint alufelnik és acélfelnik esetében a garancia csak akkor érvényesíthető, amennyiben az abroncsot átlagos használati körülmények között üzemeltetik és a felszerelésre valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat továbbá a gyártó előírásait betartják. Garanciális igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő felszerelés igazolása. A garancia érvényesítésének helye a Gumicentrum és Szerviz Bt. Debreceni telephelye.
Szélsőséges út és használati körülmények esetében a Gumicentrum és Szerviz Bt. fenntartja a jogot a garanciális felelősségének a jelen feltételektől eltérő mértékű szabályozására.
A garanciális igény nem érvényesíthető:
Teljes Garancia
A Teljes Garancia fogalma és rendeltetése
A Teljes Garancia egy olyan speciális pluszszolgáltatás személyautó-gumiabroncsokra, mely a gyártási hibából eredő problémákon túl, védelmet nyújt a rendeltetésszerű használat során keletkező külső sérülésekből származó károk esetén is.
Ezek a következők:
A Teljes Garancia nem vonatkozik kisteherautó és terepjáró abroncsokra és az alábbi sérülésekre (a nem rendeltetésszerű használatból vagy a jármű nem megfelelő üzemi állapotából adódó károkra):
továbbá nem vonatkozik a gyártási hibából eredő problémákra.
Utóbbit a márka importőre (Continental Hungaria Kft.) vizsgálja meg és bírálja el. Kár esetén nem pénzbeli visszatérítés jár a tulajdonosnak, hanem a megrongálódott gumit cseréli ki valamelyik PEX partner a maradványprofil mélységének arányában.
A Teljes Garancia előnye
A Teljes Garancia kialakításakor az volt a cél, hogy a konkurens márkákkal szemben többletszolgáltatást nyújtson
A Teljes Garancia feltételei és érvényessége
A szolgáltatás igénybevételének feltételei
A Teljes Garancia működése
A Teljes Garancia szolgáltatás folyamata az alábbiak szerint történik:
A félévenkénti ellenőrzés betartása azért fontos, hogy kontrollálható legyen a rendeltetésszerű használat.
Az ellenőrző vizsgálaton az alábbi munkákat kell igény szerint elvégeznie a partnernek:
Az ellenőrző vizsgálat díja a PEX partner által meghatározott díj, általában a szerelési díj.
A Teljes Garanciás abroncs kárrendezése
Az alábbiakban, a Teljes Garanciában eladott abroncsok kárrendezését mutatjuk be. Ez a folyamat nem azonos a gyári garanciával, annak ügyintézésére most nem térünk ki. A kárrendezésnél elsődleges alapelv, hogy a biztonságosan javítható abroncsok esetében a javítást kell előtérbe helyezni az abroncs cseréjével szemben.
Javítás esetén az eljárás a következő:
A garancia nyomtatvány érvényességének ellenőrzése után a megrongálódott abroncsot a PEX partner megjavítja.
Szerelési költség az ügyfelet, a javítás a PEX -et terheli. A javítást a nyomtatvány megjegyzés rovatában kell beírni. A javított abroncsra a Teljes Garancia továbbiakban már nem érvényes!!
Csere esetén a következő az eljárás a vevő és a partner között:
A Teljes Garancia szelvény ellenőrzése és a garanciális abroncsra vonatkozó adatok felvétele után a partner lecseréli az abroncsot. A felszerelt abroncs szerelési díja mindenképpen a vevőt terheli, de a partner döntése lehet, hogy kér-e szerelési díjat. A vevő a profil-mélység függvényében az alábbi kedvezménnyel csökkentve fizeti ki a csereabroncsot:
Az elszámolási ár - amiből a kedvezményt számítani kell - mindenkor az aktuális termék lista ára.
A Teljes Garancia érvényesítése a PEX hálózatban
A vevő élhet eme jogával is, de mindenképpen nagyobb körültekintéssel jár el a PEX Partner. További információért, keresse fel a Pneus Expert oldalát itt vagy a következő webcímen (http://www.pneus-expert.hu/).
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) törvény letölthető itt vagy a következő webcímen (http://www.szilagyigumi.hu/letoltes/17-1999.pdf)
A Gumicentrum és Szerviz Bt. a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Gumicentrum és Szerviz Bt. Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Gumicentrum és Szervíz Bt. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Szerzői jog © 2019 Gumicentrum és Szerviz Bt.